Testeri za injektore


Common rail tester EPS205

Test sto za common rail dizne Caterpillar, Bosch, Denso, Delphi, Simens.Sto nove generacije meri protok digitalno i po zevršetnku testa automatski odeđuje novi kod za korekciju diznena modelima Denso, Bosch, Delphi i Simens.Precizna kotrola temperature probnog ulja garantuje tačnost rezultata tokm celodnevne eksploatacije.Baza podataka sa test listama za preko 3500 injektora.Specifications ◉Napon: 220VAC / 380VAC ◉Monofaza ili trofazna
◉Frekvencija: 50Hz/60Hz ◉Struja: 15A (Max) ◉Snaga: 2.6KW ◉Probno ulje, kontrola temperature
◉Temperatura probnog ulja: 40℃ ◉Temperatura prostorije za rad: <35℃ ◉Maksimalni pritisak: 220MPa ◉Common rail pump: BOSCH CP 3.3 ◉Napon konrtola: DC12V / DC24V ◉Kapacitet rezervoara: 15L ◉Buka: <75dB ◉Gross weight: 130KG ◉Dimenzije: 840x 840x 760mmStandardne funkcije
1. Automatiski test protoka goriva u svim uslovima rada.
2. Automatsko generisanje koda za korekciju ubizgavanja na kraju testa
3. Test pijezo električnih dizni
4. Detectuje otpor solenoida dizne
5. 7X24sata stalog rada sa stabilnom temperaturom probnog ulja od 42C.
6. Tačan test protoka povratnog goriva.
7. Test provodljivosti solenoida dizne
8. Industrijski računar za kontrolu uređaja
9. Online update sistema i tehnička podrška
10. Automatski alaram za temperaturu ulja
12. Automatski alaram za nivo ulja. 13. Samo generišući DENSO injector QR code. 14. Samo generišući BOSCH injector IMA code 15. Samo generišući DELPHI injector C3i coding. 16. Samo generišući Siemens injector correction code


FTHCR918

FTHCR-918 sveobuhvatni ispitni sto sa elektronskim upravljačkim sistemom common-rail visokog pritiska Common Rail prihvata potpuno automatski sistem upravljanja, koji može lako da izvrši elektronsko upravljanje brizgaljkama common rail (uključujući piezoelektrične common-rail brizgaljke) i visokonaponske elektronske upravljačke common rail pumpe, testiranje i održavanje elektronski pumpe sa kontrolisanim jedinicama, elektronski kontrolisane mlaznice pumpi, HEUI injektori, HEUI pumpe za aktiviranje itd. Hiljade modela elektronski kontrolisanih brizgaljki goriva, visokonaponskih elektronski kontrolisanih common rail pumpi i elektronski upravljanih jedinica može se testirati, uključujući BOSCH, DELPHI, DENSO , SIMENS, CATERPILLAR, CUMMINS (DONGKANG, FUKANG) itd. Pumpe, elektronski kontrolisane mlaznice pumpi, HEUI injektori, HEUI pokretačke pumpe, potpuni podaci o ispitivanju. Specifikacije   Voltage Napon usluge: 380V3 (220V ili drugi napon opciono)   Current Struja pogona elektromagnetnog ventila: 0-30A   ◉Frekvencija: 50Hz/60Hz   PoverGlavna snaga motora: 11KV/15KV   Control Kontrola temperature loživog ulja: Grejač i sistem prinudnog hlađenja (industrijski kompresor + rashladno sredstvo)   Control Kontrola temperature loživog ulja: 40 ± 2 ° C   Control Kontrola temperature loživog ulja: Grejač i sistem za hlađenje prinudnim vazduhom   SeKoristite temperaturu okoline: Manje od 35 ° C   Maksimalni pritisak sistema visokog pritiska: 250Mpa   PumpUobičajena šinska pumpa: Bosch CP3.3   Range Opseg kontrole pritiska goriva: 0-2500Bar   Duration Trajanje ubrizgavanja injektora: 100-5000ms   Prometar protoka (elektronski kontrolni test protoka injektora): 0-4000ml/min   Metermerilnik protoka (ispitivanje snabdevanja gorivom pumpe sa visokim pritiskom common-rail): 1-400L/H   IstanceRastojanje između centra vratila motora i radnog stola: 125 mm   Range Opseg brzine motora: 0-4000 o / min   Merilnik protoka (HEUI test zapremine ulja): 1-400L/H   Level Nivo buke: <75dB   Volume Zapremina rezervoara za gorivo: 40L   Volume Zapremina rezervoara za motorno ulje: 40L   Težina: 1150 kg   SizeVeličina mašine: 2400k1300k2050mm   SizeVeličina pakovanja: 2440k1360k2200mm 1. Sistem za precizno merenje količine goriva: visokoprecizni merač protoka zupčanika (dva seta goriva i jedan set ulja)   2. Dva kompleta upravljačkih sistema: sistem za nadogradnju koda za ispravljanje ubrizgavanja goriva putem brizgaljki sa elektronskim upravljanjem i sistem za brzo otkrivanje i održavanje sistema za gorivo.   3. Automatski sistem za kontrolu temperature ulja za testiranje: grejač i sistem prinudnog hlađenja (industrijski kompresor + rashladno sredstvo)   4. Automatski sistem za kontrolu temperature ulja: grejač i sistem za hlađenje prinudnim vazduhom   5. Opremljen sa savijenim pločama za instalaciju, odstojnicima, čaurama i drugim kompletima pogodnim za ispitivanje pumpe common rail pumpe pod visokim pritiskom i priključenje na glavni pogonski motor   6. Opremljen namenskim ispitnim pojasom za povezivanje pumpi common rail sa visokim pritiskom, elektronski kontrolisanim mlaznicama pumpi, elektronski kontrolisanim jedinstvenim pumpama, elektronski kontrolisanim common-rail injektorima, HEUI injektorima i HEUI pokretačkim pumpama   7. Precizan sistem za prikupljanje pritiska u šinama: Bosch senzor pritiska u šini i Bosch Common Rail cev   8. Precizan sistem kontrole pritiska u šini: Bosch proporcionalni regulacioni ventil visokog pritiska (ventil DRV)   9. Precizan sistem za regulaciju pritiska ulja (0-24,5MPa), sa dve metode regulacije pritiska, ručnim ventilom za regulaciju pritiska i elektronski kontrolisanim proporcionalnim ventilom, i Bosch senzorom pritiska za prikupljanje pritiska ulja.   10. Sistem sekundarne filtracije za dovod goriva pod niskim pritiskom: 3-5m tačnost filtriranja   11. Sistem sekundarnih filtera za dovod ulja: tačnost filtera 15-20m   12. Dvostepeni sistem filtera mernog kola   13. Pumpa common -rail visokog pritiska BoschCP3.3   14. Sistem prisilnog vazdušnog hlađenja ventila za regulaciju pritiska DRV   15. Sistem prinudnog hlađenja sa ubrizgavanjem goriva sa elektronskim upravljanjem   16. Nezavisni sistem za snabdevanje pritiskom elektronski upravljane brizgaljke Common Rail odvojen je od glavnog pogonskog motora   17. Obezbedite prisilno snabdevanje uljem za ispitivanje (0-1MPa) i dvosmerni sistem za usisavanje samousisavajućeg sistema, dvosmerni sistem filtera (3-5m)   18. Obezbedite prisilno snabdevanje uljem (0-1MPa) i samo usisni dvosmerni sistem snabdevanja uljem, dvosmerni sistem filtera (15-20m)   19. Potisna zaštitna vrata 

Probni sto FTHCR 708

HCR-708 je sveobuhvatnI ispitnI sto za elektronski upravljački sistem Common Rail visokog pritiska. Usvaja potpuno automatski sistem upravljanja, može biti veoma pogodan za elektronske  brizgaljke common rail (uključujući piezoelektrične brizgaljke sa zajedničkom šinom), visokonaponske elektronske regulacione pumpe common rail, ispitivanje i održavanje pumpi sa elektronskim upravljanjem, pumpa diznei itd. Može testirati hiljade modela ubrizgavača goriva sa elektronskim upravljanjem i visokonaponskih elektronski kontrolisanih common rail pumpi, uključujući BOSCH, DELPHI, DENSO, SIMENS, CATERPILLAR, CUMMINS (DONGKANG, FUKANG) itd. Podaci o ispitivanju su potpuni. 1. Brendovi Common Rail brizgaljki sa elektronskom kontrolom koje se mogu testirati: BOSCH, DENSO, DELPHI, CATERPILLAR, CUMMINS, SIMENS.   2. Marke common -rail pumpi visokog pritiska koje se mogu testirati: BOSCH, DENSO, DELPHI, CATERPILLAR, CUMMINS, SIMENS.   3. Može precizno i automatski ispitati nepropusnost pod visokim pritiskom, zapreminu ubrizgavanja goriva pri punom opterećenju, zapreminu povratnog goriva, zapreminu ubrizgavanja goriva u praznom hodu, zapreminu ubrizgavanja goriva u praznom hodu, zapreminu pre ubrizgavanja i zapreminu povratnog goriva pre ubrizgavanja. elektronski kontrolisana brizgaljka Common Rail.   4. Može automatski generisati kodove za korekciju količine goriva za elektronski kontrolisane brizgaljke common rail: KR, IKA, IMA, ISA, c2i, c3i, (VD0) ICC.   5. Može precizno otkriti kapacitet snabdevanja goriva visokim pritiskom elektronski kontrolisane common rail pumpe visokog pritiska, karakteristike regulacije pritiska na dovodnom ventilu za dovod goriva niskog pritiska, proporcionalni ventil PCV visokog pritiska (HP0, 320D, itd.), i kapacitet upijanja ulja common-rail pumpe visokog pritiska sa sopstvenom pumpom za isporuku. Pritisak dovoda goriva itd.   6. Opremljen upravljačkom jedinicom bregastog kućišta i steznim uređajem, može lako otkriti količinu ulja svakog opterećenja mlaznice pumpe i jedinice pumpe i može brzo i precizno proceniti oštećene delove mlaznice elektronske kontrolne pumpe i elektronsku kontrolu jedinica pumpe.   7. Ispitivanje podizanja armature elektromagnetnog ventila injektora, ispitivanje pritiska otvaranja, ispitivanje širine otvorenog impulsa, vreme odziva, otpor i induktivnost ispitivanja magnetnog ventila elektronski kontrolisanog brizgaljnog injektora Common Rail.   8. Moguće je ručno uređivanje i ispitivanje karakteristika mlaznice za gorivo. Proces testiranja može se izabrati prema stvarnoj situaciji, a izveštaj o podacima o testiranju može se automatski generisati.   9. Može se prikazati 6 grupa test podataka istovremeno, što je pogodno za poređenje podataka.   10. Prema informacijama kao što su količina goriva u svakom radnom stanju, odzivi interfejsa i druge informacije, o oštećenom delu elektromagnetne brizgaljke sa zajedničkom šinom može se proceniti sam.   Specifikacije   Voltage Napon usluge: 380V3 (220V ili drugi napon opciono)   Current Struja pogona elektromagnetnog ventila: 0-30A   Control Kontrola temperature goriva: Grejač i sistem za hlađenje vazduha sa prinudnom cirkulacijom.   ◉Frekvencija: 50Hz/60Hz   PoverGlavna snaga motora: 11KV/Opciono 15KV   Con Temperatura goriva: 40 ± 2 ° C   SeKoristite temperaturu okoline: <35 ° C   Maksimalni pritisak sistema visokog pritiska: 250Mpa   PumpUobičajena šinska pumpa: Bosch CP3.3   RangeDomet kontrole pritiska: 0-2500Bar   Duration Trajanje ubrizgavanja injektora: 100-5000ms   Range Opseg brzine motora: 0-4000 o / min   Prometar protoka (elektronski kontrolni test protoka injektora): 0-4000ml/min   Metermerilnik protoka (test snabdevanja gorivom common rail pumpe visokog pritiska): 1-400L/H   Centralna udaljenost između vretena motora i radnog stola: 125 mm   Level Nivo buke: <75dB   VolumeTest rezervoara za gorivo: 40L   Težina: 800 kg   SizeVanjska veličina: 1910k1200k1730mm   SizeVeličina pakovanja: 2010k1230k1920mm   Konfiguracija   1. Sistem za merenje zapremine goriva visoke preciznosti: visokoprecizni merač protoka zupčanika.   2. Testirajte sistem automatske kontrole temperature goriva: grejač i sistem za hlađenje vazduhom sa prinudnom cirkulacijom   3. Opremljeni su savijenim pločama za instalaciju, odstojnicima, čaurama i drugim kompletima pogodnim za povezivanje common rail pumpi visokog pritiska na glavni pogonski motor8. Sa CAM kutijom i montažnim učvršćenjem (Pogodno je za mlaznice sa električnom upravljačkom pumpom i za jednu električnu upravljačku pumpu)   4. Opremljen je posebnim žičanim pojasom koji povezuje common rail pumpu visokog pritiska, mlaznicu elektronske upravljačke pumpe, pumpu elektronske upravljačke jedinice i elektronsku komandnu brizgaljku common rail.   5. Precizan sistem za prikupljanje pritiska u šini: BOSCH senzor pritiska u šini i BOSCH Common Rail cev   6. Precizan sistem kontrole pritiska u šini: Bosch proporcionalni regulacioni ventil visokog pritiska (ventil DRV)   7. Sistem sekundarne filtracije za dovod goriva pod niskim pritiskom: 3-5m tačnost filtriranja.   8. Dvostepeni sistem filtera za merni krug goriva.   9. Pumpa sa zajedničkim vodom visokog pritiska Bosch CP3.3   10. DRV sistem prisilnog vazdušnog hlađenja ventila za regulaciju pritiska.   11. Elektronski kontrolisan sistem prinudnog hlađenja ubrizgavanjem goriva sa injektorom goriva.   12. Nezavisni sistem za dovod pritiska elektronski kontrolisane brizgaljke Common Rail odvojen je od glavnog pogonskog motora.   13. Obezbedite sistem prisilnog dovoda goriva za ispitivanje goriva (0-1MPa) i sistem filtera (3-5m).  

Tektino - INJ-6B GDI FSI

INJ-6B GDI FSI je Tester nove generacije koji ispituje i čisti sve vrste benzinskih injektora simulirajući uslove rada kao na automobilu. Ovaj sistem ima opcionu mogućnost čišćenja sistema ubrizgavanja direktno na automobilu što je naročito pogodno kod novih dizel common rail sistema. Čisti i testira in nove sisteme  injektore FSI, GDI, GTS itd.. Karakteristike: Digitalna regulacija pritiska bez odstupanja Čisti i testira injektore niske i visoke otpornosti Merenje induktivnosti injektora Pražnjenje menzura elektro-magnetnim ventilima Grafička instrument tabla sa LED pozadinskim osvetljenjem Set za priključivanje svih vrsta injektora Specifikacija: Napon: AC220V ~ 50/60 Hz Snaga: 350W Pritisak: 0~150PSI Tačnost mernih elemenata: ±2% Simulacija obrtaja: 0~9999rpm (Korak: 10rpm) Vreme otvaranja opseg: 0.1~30ms (Korak: 0.1ms) Vreme ciklusa: 1~30 min Opseg vremena ultrazvučnog pranja: 1~15 min Dimenzije: 670 x 470 x 600 mm Masa: 32kg Funkcije: Direktno ispiranje Ispiranje u suprotnom smeru Ultrazvučno čišćenje Čišćenje na automobilu - opcioni dodatak Test uniformnosti i oblika mlaza injektora Test curenja Test protoka Auto cleaning-test funkcija  

149,800.00  din

Prikazivanje 1 do 4 (od 4 proizvoda)

0 stavki

Najprodavaniji
Pridružite nam se na Facebook-u