Test sto za common rail dizne Caterpillar, Bosch, Denso, Delphi, Simens.Sto nove generacije meri protok digitalno i po zevršetnku testa automatski odeđuje novi kod za korekciju diznena modelima Denso, Bosch, Delphi i Simens.Precizna kotrola temperature probnog ulja garantuje tačnost rezultata tokm celodnevne eksploatacije.Baza podataka sa test listama za preko 3500 injektora.Specifications
◉Napon: 220VAC / 380VAC ◉Monofaza ili trofazna
◉Frekvencija: 50Hz/60Hz ◉Struja: 15A (Max) ◉Snaga: 2.6KW ◉Probno ulje, kontrola temperature
◉Temperatura probnog ulja: 40℃ ◉Temperatura prostorije za rad: <35℃ ◉Maksimalni pritisak: 220MPa ◉Common rail pump: BOSCH CP 3.3 ◉Napon konrtola: DC12V / DC24V ◉Kapacitet rezervoara: 15L ◉Buka: <75dB ◉Gross weight: 130KG ◉Dimenzije: 840x 840x 760mmStandardne funkcije
1. Automatiski test protoka goriva u svim uslovima rada.
2. Automatsko generisanje koda za korekciju ubizgavanja na kraju testa
3. Test pijezo električnih dizni
4. Detectuje otpor solenoida dizne
5. 7X24sata stalog rada sa stabilnom temperaturom probnog ulja od 42C.
6. Tačan test protoka povratnog goriva.
7. Test provodljivosti solenoida dizne
8. Industrijski računar za kontrolu uređaja
9. Online update sistema i tehnička podrška
10. Automatski alaram za temperaturu ulja
12. Automatski alaram za nivo ulja.
13. Samo generišući DENSO injector QR code.
14. Samo generišući BOSCH injector IMA code
15. Samo generišući DELPHI injector C3i coding.
16. Samo generišući Siemens injector correction code
FTHCR-918 sveobuhvatni ispitni sto sa
elektronskim upravljačkim sistemom common-rail visokog pritiska Common Rail
prihvata potpuno automatski sistem upravljanja, koji može lako da izvrši
elektronsko upravljanje brizgaljkama common rail (uključujući piezoelektrične
common-rail brizgaljke) i visokonaponske elektronske upravljačke common rail
pumpe, testiranje i održavanje elektronski pumpe sa kontrolisanim jedinicama,
elektronski kontrolisane mlaznice pumpi, HEUI injektori, HEUI pumpe za aktiviranje
itd. Hiljade modela elektronski kontrolisanih brizgaljki goriva,
visokonaponskih elektronski kontrolisanih common rail pumpi i elektronski
upravljanih jedinica može se testirati, uključujući BOSCH, DELPHI, DENSO ,
SIMENS, CATERPILLAR, CUMMINS (DONGKANG, FUKANG) itd. Pumpe, elektronski
kontrolisane mlaznice pumpi, HEUI injektori, HEUI pokretačke pumpe, potpuni
podaci o ispitivanju.
Specifikacije
Voltage Napon usluge: 380V3 (220V ili drugi
napon opciono)
Current Struja pogona elektromagnetnog ventila:
0-30A
◉Frekvencija:
50Hz/60Hz
PoverGlavna snaga motora: 11KV/15KV
Control Kontrola temperature loživog ulja:
Grejač i sistem prinudnog hlađenja (industrijski kompresor + rashladno
sredstvo)
Control Kontrola temperature loživog ulja:
40 ± 2 ° C
Control Kontrola temperature loživog ulja:
Grejač i sistem za hlađenje prinudnim vazduhom
SeKoristite
temperaturu okoline: Manje od 35 ° C
Maksimalni
pritisak sistema visokog pritiska: 250Mpa
PumpUobičajena
šinska pumpa: Bosch CP3.3
Range Opseg kontrole pritiska goriva:
0-2500Bar
Duration Trajanje
ubrizgavanja injektora: 100-5000ms
Prometar protoka
(elektronski kontrolni test protoka injektora): 0-4000ml/min
Metermerilnik protoka (ispitivanje
snabdevanja gorivom pumpe sa visokim pritiskom common-rail): 1-400L/H
IstanceRastojanje između centra vratila
motora i radnog stola: 125 mm
Range Opseg brzine motora: 0-4000 o / min
Merilnik protoka
(HEUI test zapremine ulja): 1-400L/H
Level Nivo buke: <75dB
Volume Zapremina rezervoara za gorivo: 40L
Volume Zapremina rezervoara za motorno
ulje: 40L
Težina: 1150 kg
SizeVeličina mašine: 2400k1300k2050mm
SizeVeličina pakovanja: 2440k1360k2200mm
1. Sistem za precizno merenje količine
goriva: visokoprecizni merač protoka zupčanika (dva seta goriva i jedan set
ulja)
2. Dva kompleta upravljačkih sistema:
sistem za nadogradnju koda za ispravljanje ubrizgavanja goriva putem brizgaljki
sa elektronskim upravljanjem i sistem za brzo otkrivanje i održavanje sistema
za gorivo.
3. Automatski
sistem za kontrolu temperature ulja za testiranje: grejač i sistem prinudnog
hlađenja (industrijski kompresor + rashladno sredstvo)
4. Automatski
sistem za kontrolu temperature ulja: grejač i sistem za hlađenje prinudnim
vazduhom
5. Opremljen sa
savijenim pločama za instalaciju, odstojnicima, čaurama i drugim kompletima
pogodnim za ispitivanje pumpe common rail pumpe pod visokim pritiskom i
priključenje na glavni pogonski motor
6. Opremljen
namenskim ispitnim pojasom za povezivanje pumpi common rail sa visokim pritiskom,
elektronski kontrolisanim mlaznicama pumpi, elektronski kontrolisanim
jedinstvenim pumpama, elektronski kontrolisanim common-rail injektorima, HEUI
injektorima i HEUI pokretačkim pumpama
7. Precizan sistem za prikupljanje pritiska
u šinama: Bosch senzor pritiska u šini i Bosch Common Rail cev
8. Precizan sistem kontrole pritiska u
šini: Bosch proporcionalni regulacioni ventil visokog pritiska (ventil DRV)
9. Precizan sistem za regulaciju pritiska
ulja (0-24,5MPa), sa dve metode regulacije pritiska, ručnim ventilom za
regulaciju pritiska i elektronski kontrolisanim proporcionalnim ventilom, i
Bosch senzorom pritiska za prikupljanje pritiska ulja.
10. Sistem
sekundarne filtracije za dovod goriva pod niskim pritiskom: 3-5m tačnost
filtriranja
11. Sistem
sekundarnih filtera za dovod ulja: tačnost filtera 15-20m
12. Dvostepeni sistem filtera mernog kola
13. Pumpa common -rail visokog pritiska
BoschCP3.3
14. Sistem prisilnog vazdušnog hlađenja
ventila za regulaciju pritiska DRV
15. Sistem prinudnog hlađenja sa
ubrizgavanjem goriva sa elektronskim upravljanjem
16. Nezavisni sistem za snabdevanje
pritiskom elektronski upravljane brizgaljke Common Rail odvojen je od glavnog
pogonskog motora
17. Obezbedite prisilno snabdevanje uljem
za ispitivanje (0-1MPa) i dvosmerni sistem za usisavanje samousisavajućeg
sistema, dvosmerni sistem filtera (3-5m)
18. Obezbedite prisilno snabdevanje uljem
(0-1MPa) i samo usisni dvosmerni sistem snabdevanja uljem, dvosmerni sistem
filtera (15-20m)
19. Potisna zaštitna vrata
HCR-708 je sveobuhvatnI ispitnI sto za elektronski upravljački sistem Common Rail visokog pritiska. Usvaja potpuno automatski sistem upravljanja, može biti veoma pogodan za elektronske brizgaljke common rail (uključujući piezoelektrične brizgaljke sa zajedničkom šinom), visokonaponske elektronske regulacione pumpe common rail, ispitivanje i održavanje pumpi sa elektronskim upravljanjem, pumpa diznei itd. Može testirati hiljade modela ubrizgavača goriva sa elektronskim upravljanjem i visokonaponskih elektronski kontrolisanih common rail pumpi, uključujući BOSCH, DELPHI, DENSO, SIMENS, CATERPILLAR, CUMMINS (DONGKANG, FUKANG) itd. Podaci o ispitivanju su potpuni. 1. Brendovi Common Rail brizgaljki sa elektronskom kontrolom koje se mogu testirati: BOSCH, DENSO, DELPHI, CATERPILLAR, CUMMINS, SIMENS. 2. Marke common -rail pumpi visokog pritiska koje se mogu testirati: BOSCH, DENSO, DELPHI, CATERPILLAR, CUMMINS, SIMENS. 3. Može precizno i automatski ispitati nepropusnost pod visokim pritiskom, zapreminu ubrizgavanja goriva pri punom opterećenju, zapreminu povratnog goriva, zapreminu ubrizgavanja goriva u praznom hodu, zapreminu ubrizgavanja goriva u praznom hodu, zapreminu pre ubrizgavanja i zapreminu povratnog goriva pre ubrizgavanja. elektronski kontrolisana brizgaljka Common Rail. 4. Može automatski generisati kodove za korekciju količine goriva za elektronski kontrolisane brizgaljke common rail: KR, IKA, IMA, ISA, c2i, c3i, (VD0) ICC. 5. Može precizno otkriti kapacitet snabdevanja goriva visokim pritiskom elektronski kontrolisane common rail pumpe visokog pritiska, karakteristike regulacije pritiska na dovodnom ventilu za dovod goriva niskog pritiska, proporcionalni ventil PCV visokog pritiska (HP0, 320D, itd.), i kapacitet upijanja ulja common-rail pumpe visokog pritiska sa sopstvenom pumpom za isporuku. Pritisak dovoda goriva itd. 6. Opremljen upravljačkom jedinicom bregastog kućišta i steznim uređajem, može lako otkriti količinu ulja svakog opterećenja mlaznice pumpe i jedinice pumpe i može brzo i precizno proceniti oštećene delove mlaznice elektronske kontrolne pumpe i elektronsku kontrolu jedinica pumpe. 7. Ispitivanje podizanja armature elektromagnetnog ventila injektora, ispitivanje pritiska otvaranja, ispitivanje širine otvorenog impulsa, vreme odziva, otpor i induktivnost ispitivanja magnetnog ventila elektronski kontrolisanog brizgaljnog injektora Common Rail. 8. Moguće je ručno uređivanje i ispitivanje karakteristika mlaznice za gorivo. Proces testiranja može se izabrati prema stvarnoj situaciji, a izveštaj o podacima o testiranju može se automatski generisati. 9. Može se prikazati 6 grupa test podataka istovremeno, što je pogodno za poređenje podataka. 10. Prema informacijama kao što su količina goriva u svakom radnom stanju, odzivi interfejsa i druge informacije, o oštećenom delu elektromagnetne brizgaljke sa zajedničkom šinom može se proceniti sam. Specifikacije Voltage Napon usluge: 380V3 (220V ili drugi napon opciono) Current Struja pogona elektromagnetnog ventila: 0-30A Control Kontrola temperature goriva: Grejač i sistem za hlađenje vazduha sa prinudnom cirkulacijom. ◉Frekvencija: 50Hz/60Hz PoverGlavna snaga motora: 11KV/Opciono 15KV Con Temperatura goriva: 40 ± 2 ° C SeKoristite temperaturu okoline: <35 ° C Maksimalni pritisak sistema visokog pritiska: 250Mpa PumpUobičajena šinska pumpa: Bosch CP3.3 RangeDomet kontrole pritiska: 0-2500Bar Duration Trajanje ubrizgavanja injektora: 100-5000ms Range Opseg brzine motora: 0-4000 o / min Prometar protoka (elektronski kontrolni test protoka injektora): 0-4000ml/min Metermerilnik protoka (test snabdevanja gorivom common rail pumpe visokog pritiska): 1-400L/H Centralna udaljenost između vretena motora i radnog stola: 125 mm Level Nivo buke: <75dB VolumeTest rezervoara za gorivo: 40L Težina: 800 kg SizeVanjska veličina: 1910k1200k1730mm SizeVeličina pakovanja: 2010k1230k1920mm Konfiguracija 1. Sistem za merenje zapremine goriva visoke preciznosti: visokoprecizni merač protoka zupčanika. 2. Testirajte sistem automatske kontrole temperature goriva: grejač i sistem za hlađenje vazduhom sa prinudnom cirkulacijom 3. Opremljeni su savijenim pločama za instalaciju, odstojnicima, čaurama i drugim kompletima pogodnim za povezivanje common rail pumpi visokog pritiska na glavni pogonski motor8. Sa CAM kutijom i montažnim učvršćenjem (Pogodno je za mlaznice sa električnom upravljačkom pumpom i za jednu električnu upravljačku pumpu) 4. Opremljen je posebnim žičanim pojasom koji povezuje common rail pumpu visokog pritiska, mlaznicu elektronske upravljačke pumpe, pumpu elektronske upravljačke jedinice i elektronsku komandnu brizgaljku common rail. 5. Precizan sistem za prikupljanje pritiska u šini: BOSCH senzor pritiska u šini i BOSCH Common Rail cev 6. Precizan sistem kontrole pritiska u šini: Bosch proporcionalni regulacioni ventil visokog pritiska (ventil DRV) 7. Sistem sekundarne filtracije za dovod goriva pod niskim pritiskom: 3-5m tačnost filtriranja. 8. Dvostepeni sistem filtera za merni krug goriva. 9. Pumpa sa zajedničkim vodom visokog pritiska Bosch CP3.3 10. DRV sistem prisilnog vazdušnog hlađenja ventila za regulaciju pritiska. 11. Elektronski kontrolisan sistem prinudnog hlađenja ubrizgavanjem goriva sa injektorom goriva. 12. Nezavisni sistem za dovod pritiska elektronski kontrolisane brizgaljke Common Rail odvojen je od glavnog pogonskog motora. 13. Obezbedite sistem prisilnog dovoda goriva za ispitivanje goriva (0-1MPa) i sistem filtera (3-5m).
INJ-6B GDI FSI je Tester nove generacije koji ispituje i čisti sve vrste benzinskih injektora simulirajući uslove rada kao na automobilu. Ovaj sistem ima opcionu mogućnost čišćenja sistema ubrizgavanja direktno na automobilu što je naročito pogodno kod novih dizel common rail sistema. Čisti i testira in nove sisteme injektore FSI, GDI, GTS itd.. Karakteristike: Digitalna regulacija pritiska bez odstupanja Čisti i testira injektore niske i visoke otpornosti Merenje induktivnosti injektora Pražnjenje menzura elektro-magnetnim ventilima Grafička instrument tabla sa LED pozadinskim osvetljenjem Set za priključivanje svih vrsta injektora Specifikacija: Napon: AC220V ~ 50/60 Hz Snaga: 350W Pritisak: 0~150PSI Tačnost mernih elemenata: ±2% Simulacija obrtaja: 0~9999rpm (Korak: 10rpm) Vreme otvaranja opseg: 0.1~30ms (Korak: 0.1ms) Vreme ciklusa: 1~30 min Opseg vremena ultrazvučnog pranja: 1~15 min Dimenzije: 670 x 470 x 600 mm Masa: 32kg Funkcije: Direktno ispiranje Ispiranje u suprotnom smeru Ultrazvučno čišćenje Čišćenje na automobilu - opcioni dodatak Test uniformnosti i oblika mlaza injektora Test curenja Test protoka Auto cleaning-test funkcija
149,800.00 din