HCR-708 je sveobuhvatnI ispitnI sto za
elektronski upravljački sistem Common Rail visokog pritiska. Usvaja potpuno
automatski sistem upravljanja, može biti veoma pogodan za elektronske
brizgaljke common rail (uključujući piezoelektrične brizgaljke sa
zajedničkom šinom), visokonaponske elektronske regulacione pumpe common rail, ispitivanje i održavanje pumpi sa elektronskim upravljanjem, pumpa diznei itd. Može testirati hiljade modela ubrizgavača
goriva sa elektronskim upravljanjem i visokonaponskih elektronski kontrolisanih
common rail pumpi, uključujući BOSCH, DELPHI, DENSO, SIMENS, CATERPILLAR,
CUMMINS (DONGKANG, FUKANG) itd. Podaci o ispitivanju su potpuni.
1. Brendovi Common Rail brizgaljki sa
elektronskom kontrolom koje se mogu testirati: BOSCH, DENSO, DELPHI,
CATERPILLAR, CUMMINS, SIMENS.
2. Marke common -rail pumpi visokog
pritiska koje se mogu testirati: BOSCH, DENSO, DELPHI, CATERPILLAR, CUMMINS,
SIMENS.
3. Može precizno i automatski ispitati
nepropusnost pod visokim pritiskom, zapreminu ubrizgavanja goriva pri punom
opterećenju, zapreminu povratnog goriva, zapreminu ubrizgavanja goriva u
praznom hodu, zapreminu ubrizgavanja goriva u praznom hodu, zapreminu pre ubrizgavanja
i zapreminu povratnog goriva pre ubrizgavanja. elektronski kontrolisana
brizgaljka Common Rail.
4. Može automatski generisati kodove za
korekciju količine goriva za elektronski kontrolisane brizgaljke common rail:
KR, IKA, IMA, ISA, c2i, c3i, (VD0) ICC.
5. Može precizno otkriti kapacitet
snabdevanja goriva visokim pritiskom elektronski kontrolisane common rail pumpe
visokog pritiska, karakteristike regulacije pritiska na dovodnom ventilu za
dovod goriva niskog pritiska, proporcionalni ventil PCV visokog pritiska (HP0,
320D, itd.), i kapacitet upijanja ulja common-rail pumpe visokog pritiska sa
sopstvenom pumpom za isporuku. Pritisak dovoda goriva itd.
6. Opremljen upravljačkom jedinicom
bregastog kućišta i steznim uređajem, može lako otkriti količinu ulja svakog
opterećenja mlaznice pumpe i jedinice pumpe i može brzo i precizno proceniti
oštećene delove mlaznice elektronske kontrolne pumpe i elektronsku kontrolu
jedinica pumpe.
7. Ispitivanje podizanja armature
elektromagnetnog ventila injektora, ispitivanje pritiska otvaranja, ispitivanje
širine otvorenog impulsa, vreme odziva, otpor i induktivnost ispitivanja
magnetnog ventila elektronski kontrolisanog brizgaljnog injektora Common Rail.
8. Moguće je ručno uređivanje i
ispitivanje karakteristika mlaznice za gorivo. Proces testiranja može se
izabrati prema stvarnoj situaciji, a izveštaj o podacima o testiranju može se
automatski generisati.
9. Može se prikazati 6 grupa test podataka
istovremeno, što je pogodno za poređenje podataka.
10. Prema informacijama kao što su količina
goriva u svakom radnom stanju, odzivi interfejsa i druge informacije, o
oštećenom delu elektromagnetne brizgaljke sa zajedničkom šinom može se
proceniti sam.
Specifikacije
Voltage Napon usluge: 380V3 (220V ili drugi
napon opciono)
Current Struja pogona elektromagnetnog
ventila: 0-30A
Control Kontrola temperature goriva: Grejač
i sistem za hlađenje vazduha sa prinudnom cirkulacijom.
◉Frekvencija:
50Hz/60Hz
PoverGlavna snaga motora: 11KV/Opciono 15KV
Con Temperatura goriva: 40 ± 2 ° C
SeKoristite temperaturu okoline: <35 ° C
Maksimalni pritisak sistema visokog
pritiska: 250Mpa
PumpUobičajena šinska pumpa: Bosch CP3.3
RangeDomet kontrole pritiska: 0-2500Bar
Duration Trajanje ubrizgavanja injektora:
100-5000ms
Range Opseg brzine motora: 0-4000 o / min
Prometar protoka
(elektronski kontrolni test protoka injektora): 0-4000ml/min
Metermerilnik protoka (test snabdevanja
gorivom common rail pumpe visokog pritiska): 1-400L/H
Centralna udaljenost između vretena motora
i radnog stola: 125 mm
Level Nivo buke: <75dB
VolumeTest rezervoara za gorivo: 40L
Težina: 800 kg
SizeVanjska veličina: 1910k1200k1730mm
SizeVeličina pakovanja: 2010k1230k1920mm
Konfiguracija
1. Sistem za merenje zapremine goriva
visoke preciznosti: visokoprecizni merač protoka zupčanika.
2. Testirajte sistem automatske kontrole
temperature goriva: grejač i sistem za hlađenje vazduhom sa prinudnom
cirkulacijom
3. Opremljeni su savijenim pločama za
instalaciju, odstojnicima, čaurama i drugim kompletima pogodnim za povezivanje
common rail pumpi visokog pritiska na glavni pogonski motor8. Sa CAM kutijom i
montažnim učvršćenjem (Pogodno je za
mlaznice sa električnom upravljačkom pumpom i za jednu električnu upravljačku
pumpu)
4. Opremljen je posebnim žičanim pojasom
koji povezuje common rail pumpu visokog pritiska, mlaznicu elektronske
upravljačke pumpe, pumpu elektronske upravljačke jedinice i elektronsku
komandnu brizgaljku common rail.
5. Precizan sistem za prikupljanje pritiska
u šini: BOSCH senzor pritiska u šini i BOSCH Common Rail cev
6. Precizan sistem kontrole pritiska u
šini: Bosch proporcionalni regulacioni ventil visokog pritiska (ventil DRV)
7. Sistem sekundarne filtracije za dovod
goriva pod niskim pritiskom: 3-5m tačnost filtriranja.
8. Dvostepeni sistem filtera za merni krug
goriva.
9. Pumpa sa zajedničkim vodom visokog
pritiska Bosch CP3.3
10. DRV sistem prisilnog vazdušnog hlađenja
ventila za regulaciju pritiska.
11. Elektronski kontrolisan sistem
prinudnog hlađenja ubrizgavanjem goriva sa injektorom goriva.
12. Nezavisni sistem za dovod pritiska
elektronski kontrolisane brizgaljke Common Rail odvojen je od glavnog pogonskog
motora.
13. Obezbedite sistem prisilnog dovoda
goriva za ispitivanje goriva (0-1MPa) i sistem filtera (3-5m).